marți, 15 februarie 2011

Emotivitate extremă, sensibilitate

Atunci când ne îndoim că ceea ce avem de dăruit nu ar corespunde aşteptărilor sau nevoilor celorlalţi, devenim neliniştiţi şi neîncrezători, blocându-ne exprimarea emoţiilor. Starea noastră de empatie ne face vulnerabili la reacţiile celor din jur, interpretându-le cele mai mici gesturi ca răspuns la mesajul pe care dorim să-l transmitem.

Fiecare din noi are locul său pe care nimeni nu i-l poate lua. Nu există concurenţă şi nu trebuie să ne comparăm cu nimeni, căci fiecare are felul său unic de a fi şi de a acţiona.


Arhanghele Gabriel, te rog să mă ajuţi să-mi cunosc potenţialităţile şi să găsesc modalităţi creative de manifestare, în acord cu menirea pe care o am. Îngeri ai creativităţii, vă rog să mă ajutaţi să recunosc darurile creative pe care le-am primit şi să-mi exprim sensibilitatea. Să-mi creaţi oportunităţi prin care să-mi lărgesc câmpul de aplicare al aptitudinilor naturale. Să găsesc în mine însumi şi să exprim frumuseţea, unitatea şi adevărul.

Apelări angelice: Arhanghelul Gabriel, îngerii creativităţii, libertăţii, îngerii împăcării, iubirii, liniştii, vestului.

Plante medicinale: anghinare, captalan, coacăz, creţuşcă, muşeţel, trei fraţi pătaţi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu